11. april 2014

Nye kunsttrykk!

Summary in English: More signed A2-size giclée prints of Svein Nyhus' book illustrations for sale. Drawings from "What Does the Fox say?" for sale in Norway only. If interested please send an e-mail to svein.ok@online.no.

Våren er her, jeg er yr og gæern og legger ut fem helt nye kunsttrykk av bildebokillustrasjonene mine for salg. Denne gangen er det gamle blyanttegninger og papirkollasjer fra «Pappa!» og «Jeg!», opprinnelig gitt ut i 1998 og 2004. Jeg har retusjert motivene for at de skal bli tydeligere og skrevet inn bokteksten for hånd. Noen av dem er også stilt ut i Fredrikstad bibliotek.

Dette er signerte, nummererte høykvalitetsutskrifter, såkalte giclée-er, det vil si lysekte digitalprinter på syrefritt papir. Størrelsen er A2 (59,4 x 42 cm), sånn at bildene blir større enn i bøkene. Hvert trykk skrives ut i høyst 40 eksemplarer og koster 2000 kroner uten ramme. Du kan bestille ved å sende epost til svein.ok@online.no. Alle trykkene mine, gamle og nye, er samla i denne oversikten. Klikk på bildene for å se større versjoner.

«Jeg lurer på hva pappa hadde sagt»
Fra «Pappa!», signert giclee, A2, kr 2000
«Jeg skulle i hvert fall ønske at pappa hadde sett»
Fra «Pappa!», signert giclee, A2, kr 2000

«Hvis pappa hadde vært her nå, hadde han løfta meg»
Fra «Pappa!», signert giclee, A2, kr 2000

«Se her»
Fra «Jeg!», signert giclee, A2, kr 2000
«Jeg har en kanin»
Fra «Jeg!», signert giclee, A2, kr 2000



Også nye illustrasjoner fra «Hva sier reven?»

Jeg har i tillegg sju nye motiver fra reveboka: tre dobbeltsider uten tekst og fire plakatmotiver i høydeformat. Prisen for hver signerte, nummererte digitalprint i A2-format er 2000 kroner. Opplaget er maksimalt 40 (dobbeltsidene) og 50 (enkeltsidene).

«Hunden sier voff...»
Dobbeltside uten tekst, A2, kr 2000
«Hati-ho»
Dobbeltside uten tekst, A2, kr 2000
«Øyne blå, snute spiss»
Dobbeltside uten tekst, A2, kr 2000


«Hunden sier voff...»
Høydeplakat, A2, kr 2000
«Og elefanten sier tuut»
Høydeplakat, A2, kr 2000
«En vennlig hest»
Høydeplakat, A2, kr 2000
«A-hiii»
Høydeplakat, A2, kr 2000


Se også:
44 digitaltrykk av bokillustrasjoner
Bestill via epost

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar